zondag 4 oktober 2009

Sfeerhulpjes



Vandaag voelde ik me helemaal niet zo lekker en besloot de vrije zondag te gebruiken om wat met meubels te schuiven..
De bank staat weer voor het raam ipv midden in de kamer. Toch praktischer hihi, maar het leek me toen zo gezellig. Ach ja. Dat is het leuke van interieur: Je kan blijven veranderen!



Op de salontafel zie je de twee objecten die in de tas zaten, een blogpost terug. Kaarsen standaards!
De 2 upside-down druppelkaarsen met bolletjes heb ik voor nog geen euro bij de Ikea vandaan! Grappig zijn ze, toch?



De bloemen kreeg ik vrijdag van mijn mam en pap. Lief!
Misschien vinden jullie het wat kleurloos, maar mijn lievelings boeket is altijd witte bloemen met wat groen ertussen..

Hè, en dan vanavond lekker op de bank met kaarsjes aan een filmpje kijken.

9 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je je inmiddels wat fitter voelt. Fijne avond gewenst in je huisje aan de kust! Het ziet er gezellig uit, en ik houd ook van witte bloemen.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. er gaat niks boven een rustig dagje schuiven!!! Dan voel je je meteen beter, dat kan niet anders ;)!Ik ga meteen even brouwershaven googlen want zoals elk jaar gaan wij ook dit jaar weer onze herfstvakantie in zeeland doorbrengen, ik ben dan ook tikkie soort van jaloers op je huisje aan de kust!;)
    Ik ga eens kijken of ik ook met zo'n leuk tasje naar huis kan ;)
    Wens je een fijne avond!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat geschiuf en wat een leuke salontafel heb je, ik ben op zoek naar een nieuwe /oude.Dit is zo'n hangoortafel toch?Nu ik het optyp denk ik klopt dit wel?
    Leuk idee, en mooi die witte bloemen...lekker genieten vanavond....
    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Susanne, wat heb je een gezellig en sfeervol huis, ik zou zo bij je op die prachtige bank neerploffen. Ik had het dus helemaal mis wat er in die tas zat, ik dacht lampenkapjes pff. Maar dit is ook prachtig en die kaarsen, een koopje, dat winkelt nou zo lekker bij Ikea, kom ik ook regelmatig.
    En witte bloemen zijn ook mijn favoriet.
    Fijne dag en hopelijk voel je je weer iets beter.
    Groetjes Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal niet kleurloos hoor...heel stijlvol juist......
    Super gezellig je huisje...... En die kaarsen vind ik helemaal top.
    Fijne avond met de kaarsjes aan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach ook al niet helemaal lekker loop ook al meer dan n week te hoesten en te proesten.Ben gisteren lekker met de kachel aan de kast gaan schoonmaken en serviezen gaan schuiven.Goeie therapie.Beterschap,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk schuiven hahaha... gelukkig kan de bank hier maar op een plek hahaha... mijn man werd er wel eens gek van.

    En welke film is het geworden?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ik kwam zojuist per toeval op je blog en heerlijk te zien dat er meer van die "huistutters"zijn zoals ik, ja als je niet helemaal lekker zit kun je zo opbeuren van het schuiven en spelen met je spullentjes en dan nog een heerlijke bos bloemen dan moet het helemaal lukken.

    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails
About Us | Site Map | Privacy Policy | Contact me | Blog Design | 2009 Wilgenroosjedesign