dinsdag 3 november 2009

huisjeindestad

Poeh, een maand sinds mijn laatste logje. Maar ik heb een excuus: Wat te loggen over je leuke huis, wanneer je niet eens weet of je er nog wel wilt blijven wonen? Twijfel twijfel.
Nog maar een jaar geleden kwam ik in mijn huisje te wonen, en begon vol positiviteit aan wat mijn huis en mijn THUIS moest worden.

En nu ga ik door omstandigheden op zoek naar een ándere leefplek!

En vanaf nu?
Komende tijd zullen jullie me kunnen volgen over mijn zoektocht naar een nieuwe plek IN DE STAD. Maar nog steeds een stadje dicht bij de kust (haha) dus de titel van mijn site blijft hetzelfde.

Heel verhaal, maar had dan een hoop te vertellen/ uit te leggen!
Fijne middag en avond!

9 opmerkingen:

  1. Hoop dat het geen vervelende omstandigheden zijn.
    Maar leuk hoor om je zoektocht mee te volgen.
    Fijn dat je even bij me op bezoek was en leuk weer wat van je te horen.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat je je goed voelt bij deze beslissing en niet dat het moet.. Leuk dat wij je zoektocht naar je nieuwe 'thuis' mee mogen beleven. Succes! Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe zeggen ze dat ook ...thuis is waar je hart is...komt vast goed, hoop idd ook dat het geen moeten is...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik hoop net als alle andere dames dat het niet een al te verdrietige situatie is dat je huis straks je huis niet meer is, maar ik vind het een heel leuk idee om de zoektocht naar jouw huis waar je je hele lief en zaligheid in kunt leggen met ons deelt.
    Veel succes en ik ga het allemaal volgen er komt vast iets heel moois wat helemaal bij jouw past, groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je berichtje onder mijn laatste post hier .
    Ik hoop dat je een heel fijn ander huis vind enne onthou he.....geluk zit nog altijd in jezelf , wat je ook doet en waar je ook woont .
    Liefs van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wow, I'm really enjoying your blog!
    Thanks for stopping by mine and leave a sweet comment.
    A nice day to you.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Suzanne, ik hoop dat het geen vervelende omstandigheden zijn waardoor jij je plekje moet verlaten. Veel succes bij je zoektocht naar een nieuw thuis, Bellemietje schreef het al en ik kan daar helemaal achter staan "Home is where the heart is'
    Ik blijf je volgen in je nieuwe avontuur.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Is mij berichtje nu overgekomen, of gewoon verdwenen hhahahaha...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hai Suzanne, ik loop hopeloos achter met blogs lezen (heb het onwijs druk met de voorbereidingen van m'n open dagen, komend weekend). Ik sluit me aan bij de dames hierboven en hoop dat het goed gaat me je; misschien heb je al een ander huisje op het oog? Dat het ook daar weer knus en gezellig wordt, daar zit ik niet overin, je weet er wel wat leuks van te maken. Ik wens je veel sterkte (als dat nodig is) en succes met de zoektocht naar je nieuwe thuis. En fijn dat je ons op de hoogte wilt houden.
    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails
About Us | Site Map | Privacy Policy | Contact me | Blog Design | 2009 Wilgenroosjedesign