vrijdag 2 oktober 2009

buitengewoon winkeltje


Hier op het durp hebben we sinds een aantal jaar een leuk brocant winkeltje
genaamd: Buitengewoon-brocante waar ik, sinds ik 'op mijzelf' woon, wel eens binnenhups.


Laatst dus ook weer. Ik was -zoals gewoonlijk- nergens speciaal naar op zoek maar liep zomaar tegen 2 ....... aan. Ze kwamen verpakt in een grote en een wat kleinere kartonnen doos.


Ik moet er nog een leuk plekje voor zoeken en dan pas maak ik de fotos, dus wat het zijn... Sleutelwoorden: sfeervol, romantisch en avond

4 opmerkingen:

  1. Hoi Suzanne, ik zie een paar prachtige lampenkappen, ik ben gek van lampen (heb meerdere tics hihi) De rieten kap vind ik helemaal super.
    Ben benieuwd als je er een plekje voor heb gevonden naar de foto's.
    Fijn weekend en geniet van je aankopen.
    Groetjes Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou je maakt het wel spannend.....
    Ik gok ook op lampen....en wat valt er te winnen als het goed is;)
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig blog heb je, ik ga je volgen want dan weet ik ook wat erin zit.......

    pompompom.....

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails
About Us | Site Map | Privacy Policy | Contact me | Blog Design | 2009 Wilgenroosjedesign