donderdag 1 oktober 2009

Een beetje jarig..

Het leukste aan presentjes krijgen, vind ik altijd het uitpakken van ieder mooi kunstig omlijst werkje. Nu, dat was bij het cadeautje van Something white niet anders, want wat was het prachtig ingepakt!

Ik voelde me toch wel een beetje jarig



De 'Proficiat' badge beloofde al een boel!


Door zacht papier beschermt waren ze daar, 3 gave badges met de teksten die ik er zo graag op wilde zien.


Dankje wel, with love en fijne kerst


Hehe, even zitten en kijken en genieten.
Dank je wel Something White!!

2 opmerkingen:

  1. Ik was ook een beetje jarig.......
    Mooi zo'n lief gebaar niet? Samen genieten.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zie dat je heeeeeeeeeelll veel op mijn blog bent geweest en ik vraag me eigenlijk af wie Huisje aan de kust is, want waarschijnlijk heb ik iets gemist;)
    groetjes desiree

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails
About Us | Site Map | Privacy Policy | Contact me | Blog Design | 2009 Wilgenroosjedesign