donderdag 17 september 2009

plank boven mijn tv

Vanmorgen neem ik jullie mee naar in ieder geval 1 hoekje van mijn huisje dat ik als 'klaar' benoem. De zwevende plank boven de tv in de woonkamer.

Ik wilde het rustig en luchtig houden, maar toch gezellig. Vandaar het glaswerk maar ook de fotos en de hortensia.


Inzoomen op de hortensia.
Herken je haar? Het is de snijhortensia van een paar postjes terug, maar nu dan gedroogd en gekortwiekt ;)


De servetringen in deze vaas heb ik vorig jaar voor mijn verjaardag gekregen, toen de verhuizing eraan zat te komen en ik van alle kanten leuke accessoires en allerhande handige dingen toegestopt kreeg.

4 opmerkingen:

  1. Zo,n plank is leuk om te decoreren, leuk met het glaswerk. Ik heb twee smalle boven de tv die vaak wisselt met wat er op staat.
    Groetjes Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor met die kleuren en dat mooie katoen.
    Het ziet er helemaal top uit.
    Lekker van genieten maar.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto´s!! Wat heb jij trouwens hier een leuke layout voor je blog, helemaal geweldig!
    Proficiat, je behoort ook tot de TOP-10 van de kandidaten voor de labels... :)
    Straks meer uitleg op mijn blog!
    Groetjes, fijn weekend,
    Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi-hoi, ik zag een leuke reactie van je staan op mijn blog en zo kom ik op jouw blog. Het ziet er allemaal prachtig uit, ik zal hier zeker vaker een bezoekje brengen. Prachtig je foto's van het katoen en de hortensia.
    Fijne avond.
    Groetjes Mea

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails
About Us | Site Map | Privacy Policy | Contact me | Blog Design | 2009 Wilgenroosjedesign