dinsdag 15 september 2009

Frans cadeautje..


ZO ontzettend leuk hoe ik hier in Blogland wordt verwelkomt! Ik heb zelfs volgers! *bloos bloos* Dit motiveert en inspireert mij nog meer om mijn best te doen leuke fotos van mijn huisjeaandekust te maken!

Mijn ouders zijn zaterdagnacht terug gekomen van vakantie in Frankrijk (Aups, om precies te zijn) en mijn mam zou mijn mam niet zijn als ze zonder leuk presentje voor mij terug thuis arriveerde ;)

Het cadeau is klein maar zeer fijn! Het gaat namelijk om de Franse sleutel. Ik had geen idee dat men zulk grote sleutels nog gebruikte!



Ik moet er nog een leuk plekje voor vinden, maar kon het nu niet laten het niet met jullie te delen..

6 opmerkingen:

  1. Nou ga dus maar fijn door hoor met foto's maken......
    Dan geniet ik hier heerlijk mee.
    Wat een lief cadeau zeg......
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie sleutel, je vraagt je af waarvoor hij gebruikt werd, het zal vast niet voor een klein huisje geweest zijn. Ik stel mij een groot Frans landhuis voor, waar iemand met een grote bos van zulke sleutels rondliep.
    Groetjes Jo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's hoor!
    Ik ben vanaf nu ook een volger ;-)
    Groetjes van I.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,
    bedankt weer voor je lief berichtje onderaan mijn laatste post , ben blij dat mijn foto's je inspireren . Ik moet zeggen dat ik jouw blog ook erg leuk vind hoor en ik ben benieuwd naar meer foto's van je huis (aan de kust )
    Mooie sleutel heeft je mams voor je mee genomen , is een echte blikvanger zo op die mooie ronde doos !
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tuurlijk heb je volgers! heerlijk open blog ....maar nog meer foto's heel graag ...doe ik nog meer inspiratie op!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En je hebt nog een nieuwe volger erbij! ;)
    Een huisje aan de kust...ik ga meteen even de rest van je blog lezen om verder te genieten.
    ♥ Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails
About Us | Site Map | Privacy Policy | Contact me | Blog Design | 2009 Wilgenroosjedesign