vrijdag 11 september 2009

de zon deed haar best





Je zou het niet zeggen, maar deze foto's zijn in hoogzomer gemaakt. (Het lijkt winters vind je ook niet?) In het late middaglicht. Het was een mooie warme dag geweest, waarna het dichttrok, onweerde en regende dat het herfst leek en... vervolgens weer opklaarde.

Ik houd zo van mijn eerste eigen huis aan de kust, want ik heb in alle ruimten op iig 1 moment van de dag zon, niet zoals 'vroeger' toen ik aan de schaduwzijde van het huis mijn slaapkamer had en altijd in het donker zat. Ook dankzij een grote oude wilg, die ieder straaltje dat er toch mijn kamer in wilde pieken wreed tegenhield.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails
About Us | Site Map | Privacy Policy | Contact me | Blog Design | 2009 Wilgenroosjedesign